Konference o financování památek

Program a podmínky přihlašování na konferenci budou uveřejněny do 25. dubna 2014.
Všechny zájemce budeme průběžně informovat v e-mailovém zpravodaji, registrace ZDE.


Konference se v roce 2013 uskutečnila v klášteře dominikánů v Praze. Setkání bylo určeno majitelům a správcům památek z řad soukromých osob, zástupců obcí, státních institucí, církví a dalších, kteří chtěli načerpat inspiraci v oblasti financí a sdílet své zkušenosti s ostatními.

Termín: 17. září 2013 od 9.00 hodin

Program konference:

08.00 – 08.45 Registrace na konferenci a ranní káva
   
09.00 – 09.15 Zahájení konference
  Ing. Aleš Kozák, Institut pro památky a kulturu, o.p.s.
09.15 – 09.40  Role filantropů a mecenášů při obnově památek
  PhDr. Anna Matoušková, náměstkyně ministryně kultury
  fr. Benedikt Tomáš Mohelník OP, Th.D., provinciál řádu dominikánů
09.40 – 10.00 Možnosti obcí při obnově památek v novém programovacím období EU
  Mgr. Tomáš Chmela, Sdružení místních samospráv ČR
10.00 – 10.20 Místní akční skupiny a jejich pomoc při financování památek
  Václav Pošmurný, Národní síť Místních akčních skupin České republiky, o.s.
   
10.20 – 10.40 káva a občerstvení
   
10.40 – 11.00 Prodej schodů na rozhlednu za 400 tisíc korun
  Jitka Tůmová, Občanské sdružení pod Studencem
11.00 – 11.20 Zkušenosti s adoptováním oken na zámku
  Bc. Jana Podskalská, Městský úřad Poběžovice
11.20 – 11.40 Mecenášský klub Národního divadla
  Eva Sochorová, Národní divadlo
11.40 – 12.00 Jak mít přehled o dárcích s pomocí on-line řešení?
  Aleš Jeník, CRM pro neziskovky, o.s.
   
12.00 – 13.15 přestávka na oběd
   
13.15 – 14.00 1. panelová diskuse: Úspěšná veřejná sbírka
 

Plánujete svoji první veřejnou sbírku? Nebo přemýšlíte, co udělat, aby
ta příští byla lepší než předchozí? V této diskusi bude příležitost
se zeptat a diskutovat s lidmi, jejichž veřejná sbírka byla úspěšná.

- Aleš Kozák, Institut pro památky a kulturu, o.p.s.
- Marie Pfefferová, Spolek pro Lanžhot
- Marie Bohuňovská, Spolek pro navrácení sochy TGM do Jihlavy, o.s.
- Jiří Dobeš, Římskokatolická farnost Třebíč-město

 
14.15 – 15.00 2. panelová diskuse: Marketing financování památek
 

Pokud chcete úspěšně komunikovat s dárci, firemními partnery, novináři
nebo širokou veřejností, neobejdete se bez marketingového přístupu.
Diskutovat s účastníky přijdou lidé, kteří mají praktické zkušenosti.

- Markéta Barošová Lajdová, Synergie, o.p.s
- Martin Hnyk, o.s. PRO ARTE BEURONENSIS
- Miloš Šenkýř, Lidové noviny
- Jan Böhm, Kliktivisti.cz

   
15.15 – 16.00 3. panelová diskuse: On-line fundraising v praxi
 

S nárůstem používání internetu a mobilních telefonů se zvyšuje také příležitost
získávat potřebné finance skrze nové technologie. Nabízíme možnost
se zeptat odborníků na výhody i nevýhody nástrojů, které lze u nás využívat.

- Jan Böhm, Kliktivisti.cz
- Klára Šplíchalová, Fórum dárců, www.darujspravne.cz
- Lukáš Hejna, Sdružení VIA, www.darujme.cz
- Janek Jaros, Hithit s.r.o., www.hithit.cz
- Aleš Jeník, CRM pro neziskovky, o.s.

   
18.30 – 21.00 MÁME VYBRÁNO: slavností předání cen a společenské setkání v klášteře dominikánů
  za milého hudebního doprovodu swingové skupiny KVITAKORD


 Pořadatel si vyhrazuje právo na změny v programu konference.

Pořadatel: Institut pro památky a kulturu, o.p.s. © 2012 - 2016Kontakt: mamevybrano@instituteu.cz